AAltay_yuksel Kızlar bugün bebeğim verem aşısı oldu sol koluna yaptılar, ardından 2 bacağınada iğne vurdular şüphelendim Böyle bir durumla karşılasan varmı ya?? Bu şekilde mi oluyor aşı
Lulemom AAltay_yuksel evet öyle yapılıyo. Verem sol koldan zaatüre ve karma aşı da iki bacaktan olduk