glsmozkn benim kızım da 11 aylık. Geçtiğimiz günler bizim için de benzer geçti. Burnunu sürekli açıyorum, normalde günde bir kez yapıyorsam bu tip günlerde günde üç-dört kez serum fizyolojiği şırınga yöntemiyle sıkıyorum. Bir de hiç şaşmaz her gün yatmadan önce burun nemlendirici spreyi kullanıyorum (nazalnem) her şırıngadan sonra bir fıs yapıyorum. Bu gibi durumları sezinlemeye başladığım an tereyağ-pekmez veriyor, sabah-öğle-akşam yarım ölçek prospan içiriyor, sabah-akşam yarım ölçek kadar da calpol kullanıyorum. Uyandığında ve yatmadan önce ayaklarına minik miktarda vicks baby ile masaj yapıyorum.