Kizlar selam.
Oğlum 11 aylık tam.bir haftadır gece mama yapmaya kalkamiyorum.gozleri kapalı nereden anlıyor kalktigimi anlamıyorum .çığlık çığlığa ağlıyor.tuvalete gidemiyorum gece anında ayakta yine avaz avaz .gece saat 3 ten 4 ten sonra uyanır uyutabilene aşkolsun.boyle yapmazdı nedenoldu anlamıyorum.surekli kıpır kıpır uykusunda .ayrılık korkusumu yaşıyor ne yaşıyor.bir haftadır delirtti beni😭