Ya ben bebeğime bebek yağı bile kullanmadım kantaron sürdüm karınca yağı nedir ya tamam eskiden sürüyorlarmış ama orjinal karında yumurtasını sürerlermiş halamlar yapmış kızlarının gerçekten tüyü yok ama şimdikilerin içi kimyasal dolu bunu ifade edin lütfen