Bebegmmm Pazartesi günü yaptırdım daha tamponlarım duruyor.3 bine yaptırdım devlet hastanesinde.Bantlar falan durduğu için nasıl şekli göremedim daha💝
Ama gerçekten zor ameliyat.Yani ameliyattan çıktığım gün bu ameliyatı kim buldu diye küfür etmiştim.😂Bazıları çok rahat oluyor ama ben kaç gecedir uyuyamıyorum bile nefes alamadığım için zombi oldum,zaten oturarak uyumak zorundayım ameliyat yüzünden.Gerçekten zor bir durum bende tekrar düşün ☺️