_Nehirim_ Trendyol dan almak istiyorum ama diyorlar ki duvara iz yapıyor bizde malum kiracıyız ev sahibi bişey der diye tereddüt ettim açıkçası kullanan varmı acaba sıkıntı oluyor mı