merhabacanim besteyksel dinimizde kırk çıkartma gibi bişey yok.Gelenek görenek diyelim yapmak isteyenler için
MyEternalLoveNoyann besteyksel valla öyle gereksiz ritüelleri hiç uygulamadim sadece bebeğimi yıkadım arkasına da ben yıkanıp abdestimi aldım o kadar
Balkupum2505 besteyksel bizde önce anne duş alir abdest alir sonra biri bebegi yikar abdest aldirir bu sekilde yapmistik.
kenankaan besteyksel ben de bilmiyorum, o gün sadece banyo yaptırıp çıktım, rutin banyosuydu o da gene, yaz günü olduğu için her gün suya sokuyordum 👶🏻
Bebegimm1 besteyksel ben kirk cikarma yapmadim saçma buluyorum 40 anneye deniliyor bebek kirli mi ki yikansin onlar zaten temiz doğuyor yani bence bi arastirin dinimizde sadece anneye deniliyor