Olric11 oğlum bir yaşında ama saçı henüz uzamadı ☺️ Allah başka dert vermesin saçını kestirsem ( ki neresini ) uzarmı acaba
Minikuzu Olric11 sıfıra vurun saha sık ve güzel gelir. Bizde kestik 1 yaşından sonra iyi ki kesmişiz diyoruz