Oguzhan_1605 Arkadaşlar merhaba bebeğim gaZını çıkartırken sürekli altına yapıyor her bezini kirletiyor sizce bu normal mi kaka yaptığı içinde sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum değiltirirkende ağlıyor
Yavuzuannesi2012 Oguzhan_1605 çok normal canım benim bebeğim günde 9-10 kere yapardı bazen bezi yeni takardım hemen saniye geçmeden ona da yapardı ve oğlumun altını değişmek bir kabustu morarana kadar nefesi kesilene kadar ağlardı
Askoglumm Oguzhan_1605 ben tam bezini alıyordum öteki bezi koymadan yine yapıyordu günde 15 bez atıyordum hiç abartmıyorum
Oguzhan_1605 [silindi] evet canım yenidoğan birde altını değiştirirken banyo yaptırırken çok ağlıyor bu normal mi
Yavuzuannesi2012 Oguzhan_1605 yaa benim oğlumu anlatmışsın aynı düzeliyor emin ol annemle birgüm vücudunu yıkıyosak öbürgün başını ve boynunun altlarını yıkıyoduk çünkü çok ağlıyodu 😄
Embish Yavuzuannesi2012 Benim bebegimde 1.5 aylik oda cok kaka yapiyo surekli var bezinde bu normlami bu ayda ve nekadar boyle surer tesekkurler cnm
Sevim07 Oguzhan_1605 benm de çok seviyor hahaha actiimmi susuyor . Hatta üstüme de işedi kaka da yaptı tam temizlerken
Yavuzuannesi2012 Oguzhan_1605 ewet 2. Aydan sonra düzeldi hatta oğlum şimdi suyu çok seviyor ☺️ Altının değişmesini de çok seviyor altını açtığım an bacaklarını kaldırıyor 😀
Askoglumm Oguzhan_1605 oooo olmaz mı her gece acile gidiyorduk Lama yapıyorduk 4buçuk ayına kadar çektim ben gazını damlalar falan hiç bir şey fayda etmiyordu
Askoglumm Oguzhan_1605 bide benim bebeğime her şey gaz yapıyordu hiç bir şey giyemiyordum gaz yapacak diye sürekli gaz giderici çaylar içiyordum hatta bir gece açlıktan ve uykusuzluktan tansiyonum düştü kusmaya başladım acile götürdüler
Askoglumm Oguzhan_1605 ama kakasını çok yapması 1ay sonra azalmaya başladı şuan 7 ay5 günlük şuan bile günde 3defa falan kakasını yapar çişini saymıyorum bile sindirimi düzenli çalışıyor demekki
Yavuzuannesi2012 Embish canım 2. Aydan sonra azalıyor 3 aylıkken günde 4-5 kere yapıyodu şimdi 5 buçuk aylık günde iki kere yapıyor. Bez dayandıramıyoduk 😀