Nurtalib Dogum yapali 3 ay oldu ilk kez adet oldum zaten zar zor gelen süt baya azaldi acaba tekrardan cogalir mi
celikbebek Nurtalib memede süt hic bitmez. Cocuk ne kadar emerse süt o kadar çoğalır. Memeler eskisi gibi şiş değilse 3.4.aydan sonra memeler ıslah oluyo yani bebege gore süt uretiyor . Memede süt derya denizdir yeterki surekli emzirin, iciniz rahat olsun
NilAsyaMom Nurtalib evet benim azaldı bebeğim 4.5 aylıktı olduğumda . Neredeyse mamaya başlayacaktık zaten mamayı da içmedi
IceLady Nurtalib onunla alakası yok. Bende regl oldum gelıyor. Tahınlı kakaolu Helva yiyin hemen süt yapıyor
Nurtalib celikbebek benimki oldu olalı az zaten sertlesmez ki nadir yani hamilelik dogum hepsinden zoru bu süt meselesiymis hayırlısı artık 😊
Cinarimoglum Nurtalib evet regli dönemi azalıyor. ben odönemlerde anneodasi var sosyal medyada dilruba demirezer hnm’ın emzirme danısmanı mayya tableti onu kullanıyorum çok işe yarıyor tavsiye ederim
Smy16 Nurtalib evet azalma oluyo bunu benim doktorumda tastikledi ve tadında da hafif bi degişiklik olur sütün demişti ama azalan süt bebege yetmemezlik yapmaz bebegi doyurur yani bi zararı olmaz dmeişti, benimde azalıyo sürekli adet oldukca
NilAsyaMom Nurtalib evet evet döndü. Tabi bol su içtim yulaf lapası dereotu marul maydanoz kısır yedim. Malt içerecek içtim 😅 öyle öyle geldi
Oozzee Nurtalib evet, adet olurken azalıyor, adet bitince eski haline dönüyor. 3 senedir emziriyorum (yaşları yakın 2 oğlum var), hep böyle oldu🤣