Cuma gününden beri bebeğimde hem burun akıntısı öksürük ve balgam var burnunu açıyorum ilaçlarını düzenli kullanıyorum ama yok iyice kötüye gidiyo dün tekrar götürdük ilacı değiştirdiler mama içmeyi bırakmıştı ek gıda alıyodu sadece 2 aydır ek gıda da yemek istemiyor cumadan beri 1 kaşık bişey yemedi gözlerinin feri kalmadı çocuğun başka neler yapabilirim 3 4 doktora gittik hep aynı ilaçları veriyolar 9 ay 17 günlük bu arada