Kızlar bayramdan sonra antalyaya gideceğiz cocuk arabasını ben aliyim diyorum zaten puset olucak arabada bi alt tarafı kalıcak esimde yer ypk arabada diyor sizce almak gerekir mi ? Almayanlar nasol cocuğu uyuttu ? Mesela yemek saati cocuğun uykusu gelince ne yapıcaz esime anlayamıyorum