1Acemianne12
Şimdi anladım, eğer onun için alıyorsanız almayın. Belki durmaz kanguru da, daha çok ağlar, benim bebek öyle oldu çünkü. Kaldırdım attım, kullanmadım. O aylarda normal ama geceleri uyumaması, ağlaması vs. 5.aydan sonra düzene girer. Gazı vardır. Biz de öyleydik çünkü.