Melikeeeecansuu 17 mayısta doğum yaptım. 8 agustosta adet oldum. Bıdaha olmadım adet olmadıgım içinde karnım felan şiş. Emzırıyorum önerecegınız bırsey varmı ya adet olmam için lütfen. Adet olsam şişligim inecek biraz
Babykitteniscomin Adet söktürücü ilaçlar var galiba emzirirken kullanılır mı bilmem eczaneye sorun bi isterseniz