Lulemom Bugün rota aşısını olduk. Ama ağızdan damlattıktan yarım saat yada 45 dk sonra falan çok değil ama biraz kustu. O kadar dakikadan sonra bir şey olur mu. Ilacı kusmuş mudur acaba.
Haydinn Lulemom bir damlasını yutması bile yeterli hemen kusmamış oda çok güzel bir sıkıntı olmaz bebiş almış alacağını ilaçtan bizde de akşam kusma yapmıştı doktorum olabileceğini söylemişti endişelenmeye gerek yok🌸
Lulemom kirmizibasliklikiz_ Sureyya58 Haydinn teşekkür ederim. Karnı açtı emzirmiştim biraz. Belkide ondan çok geldi de kusmuş olabilir. Teşekkür ederim 🙏
Goktugkrkcmom Bizim ilk dozda aşı esnasında kustu doktor da ağzına değmesi bile yeterli endişelenmeyin hemen cevap oluşuyor bu aşıda demişti
YesimKnc Lulemom ilk 10-15 dakikası önemli . Aşıdan hemen sonra beslerseniz bebeğinizi kusar. Aradan 10-15dk geçmesi gerek besleme için. Eğer dediğiniz gibi 30-45dk sonra kustuysa etkisini çoktan almıştır vücut. Bişey olmaz merak etmeyin.
Lulemom YesimKnc sağlık ocağında ebe damlattı. Aç olsun kusmasın dedi. Aç götürmüştüm. Dayanamadı. Damlattıktan sonra 1 göğüsümü emzirdim kusmadı. Sonra eve gelince de diğerini emzirdim işte 45 dk sonra falan kustu. Ama dediğiniz gibiyse sevindim. Aklıma takılmıştı teşekkür ederim 🙏
YesimKnc Lulemom evet tok olmaması gerek doğru. Üstünden geçmiş dakika olarak bişey olmaz bir kaç damla alması bile yeterli . Hemen emilen bir sıvı zaten. Sağlıkla büyüsün 🌿
Nilunas Lulemom bn düm yaptırdım zor içti öğürdü felan ama kusmadı ebe kussada önemli değil o alacağını almış oluyor dedi
Vera04 Lulemom kusura bakmayın bizimde 10 gün sonra rota aşımız var da fiyatlar ne durumda merak ettim 🙈