Mom5441 Mavikizinanasi canım wbc çok az yüksek biraz enfeksiyonel bir durum var.Hemoglobin ve hematokrit değeride çok az yüksek ama bunlar baslı basına şu yüzden olabilir diyemem.Bence bir sıkıntı yok normal değerler.
Caglarass Mavikizinanasi Canım korkulacak bişey gözükmüyo değerler sıkıntılı değil sen niye panik oldun bu kadar. Üstte kalsın yinede
10kasim Mavikizinanasi çok az sınır üstünde bazıları ama o kadar altta veya üstte olması sorun teşkil etmez genelde pıhtı vs için olan değerler de normal zaten sorun yok yani