İlk doğduğu zaman seslere pek aldırış etmiyordu. Şimdi çıt sesine uyanıyor. Kapısını kapatıp telsiz açıyorum Aygaz’ın çıt sesine bile uyanıyor. Evde yürürken bile korkuyorum. Aslında özellikle telefondan ninni pış pış açıp sese alıştırmaya çalıştım hep ama yok uyumuyor seste. Uyusada uyanıyor nasıl alıştırabilirim? Kızım uyuyunca bende haliyle işlerimi halletmek istiyorum. En basiti sifonu çekip musluğu bile açsam uyanıyor sürekli böyle mi olacak 🤦🏻♀️