Yesillimon tatlisert Bende post acacaktm.cnm açtığın iyi oldu bagis için sms bekleyen arkadaşlar vardi postu üstte tutmaya çalışalım.😊
tatlisert Momyboygirl bende çok üzüldüm. İnşallah Muzaffer bebek sağlığına kavuşacak. Eminim annesi mezarında huzurla uyuyacaktır 😔
tatlisert Yesillimon SMS atmak isteyenler bardı dediğiniz gibi bende hemen görünce paylaşmak istedim. İnşallah görürler 😊
tatlisert Momyboygirl keşke kadının çaresizliği aklıma geldikçe çok kötü oluyorum geleli hasta bir çocuğun annesiz kalması çok üzücü
tatlisert seheriko şuanlık Vodafone ve Türk telekom içinmiş galiba. Ben kendilerine mesaj atayım dönerlerse yazarım
tatlisert seheriko ikizlerinannesi2985 Beyziikoo Bellaesmer kızlar Türk Telekom henüz aktifleşmemiş maalesef ama aktifleşince bilgi verecekler ona göre tekrar burdan yazarım.
Momyboygirl tatlisert allahım kimseyi evlatla en yakınla sınamasın çok zor bişey çok fakat neden sadece Vodafone ve Türk telekom yapmışlar çok üzüldüm şimdi
tatlisert seheriko şimdi cevap verdiler aktif olduğunu söylediler ama siz böyle yazınca kendilerine sordum bakalım hemen düzelir inşallah ya
Annekizz tatlisert Ay ben yeni gördüm yutkunamadım sebep olanları Allah islah etsin. O bebek tek başına annesiz… 😢😢