serenity_35 ohh bunlar yok çok şükür de arkadaş olarak konuştuklarım da girmez değil mi,karşı cins diye ? Benim de en büyük korkum bu,bugün viledayı fırlattı yere çocuğun yanında ,yeter diye bağıydım çünkü hiçbir şeye yardım etmiyor .habire oyun oyun .