duru_20 Kızım 16aylık ayakları 21numara 12,5cm ortopedik veya anatomik kışlık bot almak istiyorum ama asla bulamadım önerisi olan var mı?
Momyboygirl duru_20 bende var bitane kızımın inanın hiç giyilmiyor duruyor köşede çok dışarı çıkamayınca eğer çıkmıyorsanız bence ayakkabıyla devam edin mesela bota yakın tarzda ayakkabılar var önerim sadece 🙏🏻
duru_20 Ayseege6156 baktım çok ince ayakkabılar soğuk tutacak gibi geldi içi kürklü bir şey almak istiyorum onlarda ya 22den başlıyor yada ortopedik olmuyor😣
duru_20 Momyboygirl haklısınız evimiz bahçeli bizim bahçede çok oynuyor aslında başkada bir yere gittiğimiz yok şuan spor ayakkabı giyiyyor ama onlar kışın çok soğuk tutar
Ayseege6156 duru_20 ben oğluma aldım 20 numara oldukça sıcak tutan bir bot ortapedik mallof istanbuldan almıştık çok memnunuz
duru_20 Ayseege6156 ben bodrumda oturuyorum burda pek çeşit olmuyor o yüzden internetten sipariş vereceğim
Momyboygirl duru_20 evet spor Ayakkabı yerine biraz daha bilekte biten ama hep giyebileceği bişey. Olabilir bence İnan ki duruyor yoksa boşa