YYenianneeee Kızlar kızım iki aylık sütüm yetmiyor Bebelac kullandım ama maalesef alerji yaptı. Bebivita aldık ama içinden böcek çıkıyor çok kötü felan yazmış herkes. Hangi mamayı öneriyorsunuz.
Milena11 YYenianneeee alerji neye o önemli eğer alerjik se Dr kontrolünde alerji mamasına başlamanız gerekir
Elif1010 YYenianneeee Hipp kullandım doktorum onu önerdi ama bize yaramadı golden goata geçtim daha sonra onu da 6. Ayında diş çıkarırken içmedi similac kullanıyorum 14 aylık içiyor ama 3 aylık mamaya başladığım da ilk hipp demişti doktor
Uzaymekiii Hipp combiotic ya da aptamil kullanın ama bebelac alerji yaptıysa doktorunuzda görüşmenizde fayda var