Merhabalar kızım 14 ayını dolduracak. Emen bir bebek yemek yemesi eh işte kötü sayılmaz o kadar ama emmesi takıntılı durumda doğduğu andan beri gece meme emmeden uyumaz bu durum beni aşırı yıprattı yatağından al geri koy hiç uyuyamıyordum yanıma aldım benimle ve babası ile ortada uyuyor Hala maalesef ki. Fakat asıl mesele şu geceleri alışkanlıktan ötürü olduğunu zannediyorum uyanıyor sık sık ve memeye dokunmadan ucunu sıkmadan emmeden geri uyumuyor asla. Emzirmeyi bırakmadığım sürece de düzelmez gibi geliyor. Önerisi olan var mı neredeyse bırakacağım emzirmeyi. Normalde 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum ama ne o nede ben kaliteli bir uyku uyuyamıyoruz. Bilmiyorum emzirmeyi bırakınca kesintisiz uyur mu ona da garantim yok ama hep herkes emmeyi bırakınca gece kesintisiz uyuyorlar diyor tecrubeli olan. Şunu da belirteyim ki gece uykusuna ayakta sallayarak geçiyor nadiren de emiyor sonra emziğini alıyor memeyi sıka sıka uyuyor