Bebeğim 13 aylık. Alkış , bay bay, öpücük yapıyor. Merhaba için el 🖐🏻 uzatıyor. “Meyaba” diyor bazen 😃 getir götür yapıyor😂 mesela dün babasının telefonunu aldı götür yastığın altına sakla dedim kızım😂 yaptı ben şok😃 el ayak göz burun diş biliyor. Nasıl yemek yiyorsun dediğmde ham ham mam mam deyip agızını oynatıyor. Köpek hav hav diyor , kedi miyav miyav , onları biliyor. Mesela kitapta bu hayvan nerde diyorum onu işaret ediyor.. ve öyle.. nasıl uyuyorsun dediğimde elini kuluganın altına koyup yatış şekli gosteriyor😂 ayaba diyor . Brum brum 😂 kapı nerde biliyor.. ve oyle oyle … 😊