marimon Daha bu sabah 600 küsür seviyesinde olan altın şu an 770’i de geçmiş durumda euro dolar neredeyse 2’şer lira atladı neler oluyor nereye gidiyoruz bilmiyorum..
Annis-ogul marimon allah belalarını versin şu halde bile savunanlar var ya yicek ekmek bulamasinlar insallahh
AyazMerve marimon yok artık 🙄 daha da şaşıramam diyorum ama hergün hayrete düşüyorum yine de . Biz kirada kıt kanaat geçinirken eşim dün sabah kredi çekip altın hesabına yatırmış çok kızdım zaten zor yetiniyoruz diye . O da yarınımız belli değil elimizde üç beş kuruş olsun dedi haklıymış 😞
marimon Annis-ogul onlar işin ciddiyetini bilmiyorlar doları amerika kullanıyor bize ne diyorlar ama market fiyatları neden arttı anlamıyorlar
Annis-ogul nurelem yediğimiz içtiğimiz şeyler bize dolarla yansıyor 1 ken 5 liraya alıyoruz .elimizde olması olmaması sorun değil. Sorun paramizin elimizde kalmaması.
nurelem Annis-ogul bende biliyrm dolarla olduğunu, aşırı bir yukselme var 5 litre yağ olmuş 120 lira, kiralar uçmuş, evler uçmuş hayatol pahalilasmis sonumuz hayrolsun diyorum hiç bişey sahibi olamadan göçüp gidecez bu dünyadan bu gidisle
Annis-ogul marimon asalaklar çünkü hâla. Bunu en iyi bebeğine bez mama alan elindeki bi lira bile yere düştüğü zaman jet hızıyla alan kesim iyi bilir .şakşakçı kesim ,bankamatik çalışanı kesim bilmez bunu.secim zamanı onların cebi doluyor cunku
marimon Meleekkkk bir yakınımız kuyumcu yılbaşına yakın 800 seviyesini görecek ama sonra hemen düşecek diyor bizde kızın altınlarını bozup döviz yapacaktık ama duruyoruz şimdilik
Mbal nurelem ekmek 4 küsur lira olacakmış. Benzine her gün 50 kuruş zam geliyor. Bunca şey araçlarla taşınıyor her şeye zam geldi, gelmeye devam ediyor. Nasıl bir kafa rahatlığı olabilir?
marimon Mbal çünkü kasaları dolu bizim halimizinden kime ne milletvekilleri meclis lokantasında 15₺’den 4 parça pirzola yiyor bizim cebimizden haberleri yok ki
nurelem Mbal ya neden olayı farklı anlıyorsunuz, fakir takiliyorum artık, fiyatlar uçtu eskisi gibi hiç bişey alamiyoruz