Mertin_annesi Bebeğim 9,5 aylık kilo alsın diye kaybetmesin diye diştir ataktır derken kendim yedirdim hep püre şeklinde şimdide red ediyor çok zorlanıyorum yemekle arası yok iştahlı değil bide blw yaparsam kilo kaybeder diye korkuyorum ne yapmalıyım
Kuzeybabyy Mertin_annesi benimde on aylık daha başlayamadık başlayamama sebebim ağzına götürmüyor oynuyor ve atıyor doğal olarak aç kalıyor ben yediriyorum ama püreyi çoktan bıraktık katı yiyor
Milena11 Mertin_annesi blw açıkçası bana çok çok mantıklı gelmiyor. Zaten uzmanlar blw yönteminin mucizevi bir faydası olduğunu söylemiyor instagram anneleri bunu moda etti. Şöyle söyleyebilirim mesela normal mamasını blender dan geçirmeyin pütürlü olsun çiğnemeyi öğrensin. Eline atıyorum pişmiş havucu verin onu yemeye çalışırken arada kenardan mamayı verin. Mama saati olmayan zamanlarda mesela haşlayın brokoli önüne yoğurt koyun bayır çıkart ye şeklinde oyun gibi yiyorlar genelde. Biraz daha büyüdükçe kendi kendine yemeyi öğrenecek zaten
TunisS Mertin_annesi Ben kızıma katı olarak başladıklarımi 6 aydan itibaren bıraktım kendi yedi tabi hep yanında idim bırakıp başka bir yere yonelmedim sıvıları ben yedirdim onuda 1 yaşından sonra kendi yedi çocuklari özgür bırakınca daha çok yiyorlar
busra_54 Mertin_annesi kendi kendine daha az yiyor bende doğmadığını düşünüyorum oğlumun birşekilde 16 aylik . Ama şunu farkettim ki ben zorla yedirdigim dönemde kilo alamadı kendi haline bırakıp kendi kendine yiyince 10 gün de 200 gr almıştı eline köfte mücver falan veriyordum o zaman daha güzel yiyordu 1 yaş civarıydı o dönem şuan çok seçici malesef çok seçici yemek istemiyo . Blw nin ekşi yönü bana göre her yerde kendi yemek istemesi misafirlikte bile . Etraf maf oluyo kendi de aynı şekilde biz her akşam yemeği sonrası banyoda soluğu alıyoruz