Uygunajda Bebeğim iki aylık sürekli elini emiyor emzige alışır diye vermiyorum zararları da var ama ağlıyor da emerek uyumak istiyor Acaba emzik vermelimiyim tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Arvnlrn Uygunajda ben verdim 2 çocuğumada ilki 4 ay ikinci 2 ayda emdi belirli bir yaştan sonra keserseniz ve uykuya geçişte verirseniz sorun olmaz 🙏🏻
Milena11 Uygunajda bu saatten sonra tutma ihtimali çok düşük ama deneyin. Emzik bu kadar korkunç bişey değil ölçülü kullanımda zararı yok faydası var
sahrakytpe bende veriyorum fakat istemiyor 1ay 15 günlük beni emzik olarak kullanıyor . Nasıl alıştırabilirim acaba ?