feyzaatasever Bebegim 1 aylik sut alerjik ,ekstra kolik. Etkili bi gaz damlasi oneriniz varsa alirim ve nasil kullanilacagi falan ?
Mervearas19 feyzaatasever Benim bebeğim 3 aylık ve kolikti hala aşırı gazlı. Metsil biogaia provim sab simplex nurse harveys gibi birçok damla kullandım ve malesef hiç bir etkisini görmedim. Yani gazlı bebeğe ne yaparsan yap gazlı canım o damlalar belki anlık hafifletiyor ama probiyotik tarzı olduğu için kalıcı çözüm olmuyor malesef …
sahrakytpe bende nurse harveys kullanıyorum 4 saatte bir 3 damla şeklinde doktorum bu şekil kullanım önerdi