Kbse 6 aylikta ek gidaya başlanyor fakat doya doya hiç bir şey yemiyolardi benimkiler her şey ilk önce tadimlik o bir aayi hemen hemen alir acikcsi bebek istahli bir bebek olursa 8 aydan sonra fark edeceksiniz yemek yemediği zaman aç birakmiyorsun yine mama yapyordum ben tm anlamayla bir yaştan sonra az mama içiyor bizimki oyle oldu bu aradaa ikizlerim var simdi 1,5 yşinda ve ayda kutu 900 gr aptamilden dört buçuk beş kutu rahat gidiyor