Bir_prens_bir_prenses 2.5 ay önce sezeryan oldum bugün baktım hafif kızarıklık var pişik oldu sanırım karnım üzerini kapatıyor napmam lazm? Bebeğin pişik kreminden mi sürüm 🤭
3_bebeli_ana Bir_prens_bir_prenses canım bana doktorum hametan ya da bebe pudrasi surmemi önerdi benim de göbeğim kapatıyor bir de sabunlu ılık suyla yıkamayı söyledi yıkayıp kurutuyorum düzenli olarak havanladir dedi
Bir_prens_bir_prenses 3_bebeli_ana bi deneyim cnm teşekkkürler şimdi sudocrem sürdüm gece yıkar kurular yatarim
3_bebeli_ana Bir_prens_bir_prenses geçmiş olsun kuzum surekli olmasa da arada açıp havalandir bilirim o psiigi benim gobus kapatıyor dikkat et yine de geçmiş olsun 😊