3 hafta önce virüse yakalandım. Sütüm kesildi. Mama da yemeyi asla sevmiyor bebeğim. Biraz çorba verdik, anne sütünü de geldiği kadar emdi. Simdi sütüm biraz daha geldi ama hâlâ az. Bebeğim 8 gündür kaka yapmıyordu. Bugün lavman yaptık. Mama yemeyen bebeğe ne verilir? 😢