bozaci 2 aylık bebeğim var. Doğum kiloları ne zaman gitmeye başlar. Tam düzenli beslenebildiğim söylenemez sakin bir bebek değil çünkü. Ama kilo vermeyi çok istiyorum. Bir fikri olan var mı?