Defneninannesie Nerler kullanıyorsunuz vıtamın ve takviye krese gıtmıyoruz ama her ay mutlaka hasta oluyoruz 🤦🏼🤷🏼
seerenad Defneninannesie Benim kız 23 aylık imuneks ş şurup veriyorum hasta olma sıklığı inanılmaz azaldı
Defneninannesie cantanemmm multıvıtamın almıstım sanırım pek patd etmedi ondada var balık yağı ma az oranı sanırım
Defneninannesie seerenad Baybmonb diye bu surup aldım ac karnına onu veriyorum sabahları ıstahını ınanılmaz actı ve multıvıtamın veriyorum b 12 bırde b12 mız dusuk cıktı .tahlıl yaptırdım dun bakalım cuma tekrar gıdıcez. Onada but bakayım elımdekıler bıtınce😀
Damla1 Benim bebeğim de 15 -20 günde bir hasta oluyor çok yoruldum psikolojik olarak da çocuk da yoruldu bu normal mi geçen sene böyle bi problemimiz yoktu 1 buçuk yaşında