aylul0 Kızlar düz memurluğa çalışmak istiyorum ama bir yandan da şüphelerim var, diyorum çalışsam da atanamam belki malum ülkede torpilsiz iş zor. Onca emek verip boşa çıkmasından korkuyorum. Düz memurlukta merkezi atama mı oluyor nasıl oluyor ki acaba?