Yigitmom Oğlum 8.ayına giricek alttan 2 dişi çıktı ben ki üst dişi gelir diye beklerken yanlardakiler çıkıyo böyle olan var mı dün çıkma sırası öenmlimi acaba dişinde yamukluk olur mu ön üst sişler sonradan çıktığı için
Karakiz Yigitmom ilk alt dis cikarkn oglum.kopek dislerini cikariyo cok entrresan geldi ama oluyomus tam bi cikaydi rahatliyck yawrum
Alyanur Yigitmom evlatlarımız soz konusu olunca insan nasil panik oluyot bizde bekliyoruz bugun yarin ustlerden baya zorluyor geceleri uyku diye bisey kalmadi bizde cikarsaydik rahatlasaydik 8.ay 23gunluk olduk bizde
Karakiz Bsrmrt ewt 39 dereceye kadar ilik suya koyuyorm dusuyo yemektn once acile gittik simdi biraz daha iyi uyuyo kopek dislerini cikariuo
Karakiz Bsrmrt dr danistim ben 1 haftadir uyumuyo atesliydi ates agri kesici niyetine geciyo surekli vermiyrm saten zor durumda kaldigimdn verdm tek bebek bakmk zor bilirsiniz