20 aylık henüz tam konuşmuyor ama birçok şeyi söylüyor bi kaç kısa cümleleri de var. Aylardır anne demesini beklerken nene demeye başladı. Eşin tarafının çocukları kayinvalidenle nene diyor. Kızımda şimdiye kadar anneme nene diyordu. Bi kaç gün ona bırakmıştım islerim olduğu için. O günden sonra bana da nene demeye başladı. Nenenin annem ve kayinvalidem olduğunu biliyor çünkü bana nene demeden önce onlara söylüyordu. Acaba neden bana da demeye başladı ki ben anne kelimesini duyamayacagimmi bi türlü 😄