talula Of nolucak böyle ya şaka gibi geliyor. Ben ömrümde böyle bir şey görmedim. Resmen devalüasyon oldu. Allah sonumuzu hayretsin. Birinden 26 gram altın almıştım nisanda ödeyecektim. Aklınız varsa mecbur kalmadıkça kimseden altın borç almayın…
Vanilya talula Altın borcum yok kimseye ama düğünler falan var epey. Altın takılması gereken. Gram altın ne kadar oldu baksana. Yani bizim düğün olurken çeyrek altın 250 TL falandı
Alp16 talula altın borç almak bu dönemde iyi olmuyor bende düğün zamanımda 16 binlik bilezik borç almıştık onu yakın zamanda ödeyelim altın yükseliyor derken bile 24 bin tl olarak ödemiştik allah kolaylık versin
Balkupum2505 talula ulke elden gidiyahhhh 😀 gercekten allah sonumuzu hayir etsin borclulara kolayli versin daha iyi günlerimiz