Oğlum 8 bucuk aylık anne sütü alıyor ve ek gıda. Acaba sütümden mi alıyor su ihtiyacını da çok içmiyor. Biberon sevmiyor bazen veriyorum oynuyor biraz içmiş oluor ya da çay kaşığı ile veriyorum püskürene kadar☺️ çiş ve kaka yapımında bi sorun yok maşallah. Biraz endişeleniyorum acaba bi sorun olur mu böbreklerine vs diye. Ama sanırım susamıyor. Yaşayan var mı bu durumu