Burda yeniyim henüz 5 günlük hamileyim bugünki 3. Postum 😁 allah şu Happy kids i ve Happy momu çıkarandan razı oldun herşeyi bu sayede öğrendim sorum da şu sezaryen ile Doğum yaptım hastanede sadece bir kere pansuman yaptılar eve gelince banyo yapabileceğimi söylediler hastaneye yattım Doğum yaptım 6 gün oldu korkudan duşa giremiyorum o bandı nasıl çıkarıcımı çıkardıktan sonra nasıl su değdirecek diye korkuyorum siz nasıl yaptınız ?