25eymenefe25 benim kızımın adı Vera ,nazım hikmetten dolayı koymustum ama bir kızım daha olsaydı
Efida koyardım kur anda kalp anlamına geliyor,eşim doğuştan kalp hastası ve rabbimin bir bildiği vardır diyorum onun için koyardım
Kimse de duymadığım bir isim efida ,Verda,neva bunlar da hoşuma gidiyor