yarencaca kızlar hep uyuyor10 dakka emziriyorum tamam doyuyor böyle nasıl olacak 5-6 saat uyuyor ağzına zorla vermeye calısıyorum açta değil demekki istemiyor
Haydinn yarencaca kaç günlük olur mu öyle şey o doysa bile anne sütünü çok hızlı sinidiriyor 2 saatte bir beslenmesi gerekir sarılık vardır belki şekeri düşüyordur o yüzden uyku modunda oluyorlar genelde sık sık emzir uyandırıp
Sagner yarencaca hayır aç o. Yenidoğanlar hep uyurlar zaten 2 saatte bir zorla uyandırıp emzirmen gerekiyor. Gece gündüz hep 2 saat en fazla 3 saatte bir emzirmen gerekiyor. Uyanmıyorsa bile zorla uyandır topuğunu sık burnunu sık poposuna vur uyansın
Hafsaninannesii yarencaca burnunu sıkıp hafif yüzüne dokunun uyansın emzirin sarılığa yakalanabilir kaç günlük evet uyur ama uyansın
tineanigra yarencaca yenidoğan için 5 6 saat çok fazla uyandırmanız lazım topuğuna hafifçe vurarak altını açarak deneyin.memeye alıp çenesine alttan pıt pıt hafifçe uyarın emme refleksini tetikliyor.
yarencaca Haydinn hayır sarılık yoktu küvezden yeni çıktılar şuan 35+5 uyuyor hep uyandırmam mı gerekir
Haydinn yarencaca uyandır canım bizim de değerimiz çok düşüktü çıkarken sonra yükseldi Allah korusun yeni doğanın zaten sık sık emmesi lazım altını aç çenesini uyar topuklarına vur bol bol besle gündüz her saat başı bile olabilir asla 4-5 saat kesintisiz uyutma
snil 2 saatte bir emzirin, uyanmıyorsa altını açın ya da ayağıyla oynayın öyle uyanır. İlk aylar sık emzirmek çok önemli kan şekeri düşünce baygın gibi uyurlar
Esrarenas21 yarencaca benımde bebeğim oyleydı hiç bişey olmadı ne sarılıgı ya varsa vardır yoksa niye sonradan uyusun hem aç Bebek uyumaz merak etmeyin sütü içip yatıyor zaten uyuyan bebek büyür ve uykusunda kilo alır İnan ki ben doğduğundan beri hiç bir kere bile uyandırıp emzirmedim on ne zmn kalkıp aglarsa o zmn emzirdim suan iki aylık hala devam edıyoruz hatta başlarda 6 7 8 saat kesintisiz uyuyordu hiç uyandrmadım
curly_mom yarencaca yenidoğan dönemi uykuya meyilli olurlar zaten açlık tokluk anlamazlar.. Mutlaka 2 3 saatte bir emzirin, zorla uyandırın.. B3n çok çektim o uyanmamalardan, sarılık oldu geçmedi aylarca, engeç 3 saatte bir uyandırıp emzirirdim 🙄
Missyloves yarencaca kaç günlük iki saatte bir beslenmesi gerek şekeri düştüğü için uyuyodur yani açlıktan açıkçası hiç doktor filan bilgilendirmedimi sariliktan dolayıdır belki de yeni dogduysa . Altını açın zorla uyandırın bir kaşık şekerli suda verebilirsiniz kendine gelir
Busetmr Uykuya dikkat okadar uyutma canım mutlaka emzir iki saatte bir benim oğlumda çok uyurdu ama onun yani sıra onda bikac belirti daha vardı farklı bir rahatsizligi çıktı oyuzden iyi gözlemle hiç satılık olmadığı halde çok uyurdu zor uyandırdım senin gibi 5 saat 6 saat şaşırdım oyuzden kakasina rengine ağlama krizlerine vs hepsine dikkat et Allah korusun
Clouds yarencaca lütfen en yakın acile başvurunuz, sarılık yada kanında enfeksiyon olabilir. Çünkü max 3 saat aç bekleyeblir ve uyuyabilirler