dinle_beni_bi ya şu an türk lirası olarak sadece bir dolarım falan var 😄😄 olsa kesin gider yatırırım çünkü artıyor artacak. Düşse ne kadar düşecek ki. Allah sonumuzu hayretsin biz küçük hesaplar peşindeyiz. çoluk çocuk aç kalmasın, acil bir durumda kenarda köşede bir şey olsun muhtaç olmayalım derdindeyiz