eceunverkanra NSZA2020 Ben kullaniyorum ama icmekten ziyade cay, kahve ve yemeklere kullaniyorum daha cok🙂 icme suyu olarakta kullanan var ya da bazen ben de iciyorum tadı fena olmuyor
SeverusSnape NSZA2020 biz musluğa takılanı kullanıyoruz. Dışarıdan aldığınız içme suyu gibi bir tadı olmuyor ama musluk suyu tadı da gelmiyor. Ben yemeklerde kullanmak için musluğa takılanı tercih ettim. Yine içmek için su almaya devam ediyoruz.
Herasmom NSZA2020 biz kullanıyoruz memnunuz. Ama şöyle bir şey de var yaşadığımız yerde insanlar musluktan içiyor suyun tadı fena değil
Alyasmama Valla esim cevre mühendisi, ben her elimi attimda satin almak icin hic bi ise yaramaz o deyip moralimi bozuyo bende burda bekleyim bakalim 😀🤷♀️
cocomelon33 NSZA2020 3 yıldır kullanıyoruz memnunuz genelde çay kahve yemek suyuna kullanıyoruz gerektiğinde içiyoruz da