Selam kızlar. Bebeğim beni sürekli emiyor. Bir saat emebiliyor. Şu an 50 günlük. Sütümde var o emdikten sonra kalan sütü sağlıyorum. İki kez de mastit oldum üçüncüsü yolda gibi😔
Doktor etkili ememiyor dedi. Emdikten sonra sağdığını ver doymuyor dedi. Bu sorunu nasıl çözücem. Az önce bir saat iki meme de kaldı. Peşinden sağdığım sütü verdim 90 cc içti. Napcam bilemiyorum biberona alışır diye korkuyorum. Göğsümünde biri diğerinin göre çok az veriyor iki kez mastit olunca. Bebek bitiremeyince birini boşaltmak için sağlıyorum diğerini artsın diye sağlıyorum. Aralarındaki boyut farkına çok üzülüyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Nasıl etkili emecek bu çocuk.