kurkmantolumadonna benim kızımda 2 yaşında puzzle, kitap okuma ( 1 sayfa okuyorum bitti deyip kapatıyor tabi😂) sulu boya yapma, evde futbol oynama, doktorculuk, birlikte bulaşık makinası boşaltma, bul tak tarzı şeyler, saklambaç ( en sevdiği oyun, bana saklanacağım yeri de kendisi gösteriyor 😂) ilk adım eğitim seti aldım ancak eksik taş gönderdikleri için iade yapıp tekrar sipariş verdim, umarım ilgisini çeker. Şuan aklıma gelenler bunlar 😊 tabi bu aralar her şeyden çok çabuk sıkılma durumu da var, arabada giderken bile sıkıldım diyor 😂