Duygu21 Arkadaşlar 4ay 11günlük kızım var bu ayına kadar Allah’a şükür hasta olmadı ama galiba hasta oldu arada öksürüyor hapşırıyor gözünden yaş geliyor hırıltı var ne yapmam lazım 2gündür böyle 😢delircem o olmasaydı ben olaydım içim gidiyor ya 😰
zeynep_zulalin_annesi54 Duygu21 korkmayin oluyorlar tam polen zamanı benim kızlarda ayni bi doktora goturun nezle tarzi bisey olunca ilac vermiyo pek doktorlar ama hiriltinin nerden geldigi onemli iciniz rahatlar. Cocuklar boyle hasta ola duse kalka buyucekler Allah beterinden korusun