Selam anneler, bebeğim 4 ay 23 günlük alerjisi var ama neye olduğunu hala bulamadık, doktor da 1 yaşında bitecek merak etmeyin endişe etmenizi anlıyorum diyo başka birşey demiyor, sadece süt ve süt ürünleri kesti birşey olmadı, düzelmedi, bizde kendi kendimizin doktoru olarak buradan gördükkerime okuduklarıma göre, süt ve süt ürünlerini, dana etini, tavuk etini, yumurtayı, çiğ domatesi, tahini, kuruyemişi kestim yemiyorum 1 hafta olacak, paketli gıda zaten yok, şimdi sorum şu yediklerim kaç gün sonra vücuttan çıkar etkisi biter, çünkü bugün kakada hala kan vardı, artık kan görmekten psikolojim bozuldu gerçekten, göğsünde Egzama lar var 5 6 tane git gide artıyor sanki, linola Losyon kullanıyorum ama faydası yok açıkçası geçmedi anlam veremiyorum artık, ne yapacağım şaşırdım, deneyimli anneler yorum yaparsa çok sevinirim..