Betmi Kızlar bebegim 3 aylık oldu yüzü pul pul kuruluk var sanırım hangi nemlendiriciyi kullanıyosunuz her günöü kullanıyosunuz bılgı verebılırmısnz tecrubeli anneler 🥰