Ebruferit Sevgili anneler süt olup olmaması çok yada az olması genetik mi sizce yani annelerimizin sütü çok sa bizim de mi çok yada az oluyor siz ne düşünüyorsunuz benim annem sutum azdı diyor benim de öyle suan az ama şükür yetiyor sizin nasıl
Ahsenimltm Ebruferit bir bilgim yok ama sonucta sut bezleri varkigi genetik olabilir buda sutu etkiler bence
RRR Ebruferit bence genetik degil annemin sutu çokmus ve duruymus hep soyler cokdu ama hic yaramazdi size diye ama benim sütüm cok degil malesef ve benimki duruda degil
smgebfrl Ebruferit olabilir benim annemin hep akarmış fazlalıktan ananeminde öyle bende havlu koyuyorum o bile etki etmiyor dışarı çıkmaya korkuyorum fazla süt de iyi değil ağrı yapıyor sürekli sağmak zorunda kalıyorum
Deletedmom308 smgebfrl aynen bende öyle üç saat vermesem tişört aşırı ıslanıyor. Dışardan bile bariz görünüyor. Göğüs pedleri de işe yaramıyor. Sadece lansinoh marka biraz daha iyi tutuyo sütü.
Deletedmom308 Ebruferit benim annemin göğsü çok çok küçük neredeyse hiç yok gibi ama ona rağmen sütü bolmuş. Benimde tam tersi göğsüm büyük sütüm bol
smgebfrl Deletedmom308 göğüs pedi üstüne neler neler koyuyorum nafile birini emzirirken diğerinden fışkırıyor