Valla aşırı aşırı organiğim diyebilirim kendi yeme içme düzenimi bile değiştirdim kızım için, bakliyattan ete, tavuktan sebzeye artık herşeyi organik alıyorum, eti tavuğu markete kasaba güvenmeyip kendim kestiriyorum, inek sütü vermiyorum badem sütü veriyorum, sadece keçi yoğurdu yediriyorum hala