Arkadaşlar merhaba, bebeğimin 40 geçen cuma çıktı, düne kadar çok rahat bi bebeğim vardı mamasını yiyen, gazı rahat çıkan, gece gündüz kavramını kısa sürede kavrayabilen, geceleri sadece beslenme için uyanıp beslendikten sonra uyuyan bi bebekti. Ne olduysa dünden beri saat 16,00 da ağlamaya bi başladı ta ki gece saat 23.30 a kadar ağladı sonra uyudu gece de mama için uyandı sadece. Şu an yine ağlama krizine girdi. Ne yapmam lazım artık dünden beri çok şaşkınım lütfen bana akıl verin